En fotoblogg om mitt liv

Fredag

En vecka sen jag skrev sist. Fredag idag. Har typ slutat, men jag vet inte om det händer nåt efter de andras debatt så jag lär väl sitta här till lunch möjligtvis sen ska jag gå i affärer.

Jag har blivit beroende av Rufus Wainwright. Av någon anledning så älskar jag honom. OCh han kommer hit i början av April. Nu är jag glad. Men det är surt för att han var här i söndags men jag började lyssna på honom "på riktigt" i måndags. Hoppas mitt beroende håller i sig till April för jag vill verkligen se honom live <3 JAg får be Ellinor om hjälp, hennes phantom-beroende har hållt i sig (till och från) i 2 år.

Jag ska ha debatten på onsdag ist.

På Söndag ska jag antagligen först till Mika och fota henne och Clinton *håller tummarna för fint väder*, sedan ska jag till Agnes vernissage. Det ska bli jättekul att se, hon är så duktig <3 Och både jag och teo verkar vara utskrivna :o Så jag längtar till söndag, hoppas på fint väder.

Blir mer påmind om maten varje dag. Att jag är så kräsen. Men det måste ordna sig på något sätt. Det måste det. Jag måste ut och motionera så att jag inte får hjärtattack eller något sånt, om jag motionerar så kan jag iallafall äta lite onyttigt istället för skolans luncher men nu... usch.

Nåväl det får ordna sig. Tack för att ni läste här får ni bilder på Rufus Wainwright.



2007-12-07 @ 10:45:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback