En fotoblogg om mitt liv

Rensat

Idag har jag varit duktig och både rensat garderoben och städat och dammsugit och städat småkrypens bur. Nu sitter jag och tittar på klickportalen, jag hoppas att jag blir klar idag. Jag har även varit ute och fotograferat lite, jag blev rätt nöjd. Kanske visar någon bild här sen.

Fobi för imorgon, absolut. Jag försöker njuta, men det är omöjligt. 4 veckor, snälla, kan någon få det att gå 4 veckor så att jag kan sova ut imorgon.

Snart är det utvecklingssamtal också. Orka. Vill inte. Hatar utvecklingssamtal. Alltid gjort. Le och se snäll ut.

19 oktober sätter datorläraren betyg. Alltså måste jag jobba på snart. På fredag kan jag ha som mål att bli klar.

Förlåt för detta korta inlägg, jag får se om jag orkar skriva mer senare.

Puss
2007-09-30 @ 18:20:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback