En fotoblogg om mitt liv

Skola

Nu sitter jag i skolan. Jag ska "snart" åka iväg och ha gymnastik. Jag, Mia, Angelica och Kaisa sitter och väntar på att det ska bli dags att åka. Idag var en av de få dagarna som de blivit god mat i skolan, köttbullar och makaroner. Mums :) Angelica pratar i telefon som vanligt :P

När jag får pengar ska jag köpa hjul till hamstrarna, de höll mig vaken hela natten med att tugga på den blå plastgrejen. Jag ska också köpa örhängen för jag har inget, och jag ska be mamma om jacka och skor, jag har lixx inga. Det börjar bli kallt ute och mina skor har blivit så fula.

Träffade Maggan imorse, saknar verkligen Karro. Jag tycker att hon ska ringa. Det var typ över 2 veckor sen sist, och hon har inte skrivit ett mejl på ca 1 vecka. Det är väl hennes "lillebröder" som har datorn hela tiden. Men jag tycker att hon ska ringa snart annars blir jag ledsen  ;__;

Angelica pratar fortfarande i telefon :P

Bifogar en bild på mig innan niornas bal. Saknar den tiden, även om jag visste redan då att det skulle gå utför. Men han sa att jag hade fin klänning. Fast dagen efter :P Äh va fan. Glömma glömma.

image1
(Fan vad snygg klänningen var)
2007-09-19 @ 12:49:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: caroline

Jätte fin klänning :)

2008-01-16 @ 22:34:34
URL: http://svanemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback