En fotoblogg om mitt liv

All alone

Hmm, klockan är tio över sex och jag och katten är de enda som är hemma. Mystiskt. Nyss tog jag ett långt skönt bad och åt ett par mackor och läste, mycket mysigt. Precis när jag kom hem så såg jag ett rådjur, och jag upptäckte att han stod vid vitsippor. Jag plockade några och satte dem i vatten. Jag har dessutom städat lite. Fortfarande inga hemma. Var är alla? Eller snarare, var är Filip? Han brukar alltid komma hem innan mig, skumt.

Ewa sa att hon inte kunde komma på min teater. Tråkigt, men jag förstår, det är ju inte direkt kort avstånd och så. Nåväl. Två dagar kvar nu. Nervös? Nja, inte än.

Det har regnat massor utanför men nu är det uppehåll. Hoppas att det blir finare väder snart, jag vill ha sol på torsdag och fredag och gärna hela helgen. Nu är jag uttråkad. Juste, jag måste plugga idrott. Lika bra att ta fram boken, så slipper man sitta senare och få panik på det. O heja mig.


2008-04-15 @ 18:11:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

(svar)
jag menar varje ord jag skriver

2008-04-18 @ 23:30:50
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback