En fotoblogg om mitt liv

Fredag! :D

Idag så är det fredag, och jag har en spännande helg framför mig! Eller, ja iallafall en spännande lördag och ett spännande slut på nästa vecka, för då har jag teaterföreställningar. Tänk va länge sen det var vi hade övernattning på komvux...

Idag har vi i skolan spelat ett energi-spel, e-spelet. Det var någorlunda kul. Sedan snackade Markus lite om kommande provet och vad som händer. Sen åt vi lunch, som inte alls var god utan det var något kött-kyckling på pinne. Men jag åt två mackor så får jag äta när jag kommer hem. Undrar om mamma eller pappa har köpt tortellini. Har gått typ 5 dagar sedan jag åt det sist, det måste vara rekord! Nu har jag suttit en stund och försökt lära mig lite hur man gör en hemsida, det går ganska bra, fast det är ganska "basic" än så länge.

Om ca en halvtimme så ska jag hem och när jag kommer hem så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jag ska ta det lungt typ. Kanske plugga manus och skriva upp lite saker, kolla så att jag har allt inför imorgon. Jag ska komma ihåg att skriva ihop en vägbeskrivning också.

Tjingeling! Bifogar en bild på mig från i onsdags, som Kaisa har tagit.

2008-04-11 @ 12:57:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback