En fotoblogg om mitt liv

Lång dag

Idag var en ovanligt lång dag i skolan. Först hade vi en naturkunskapgenomgång, ganska tråkig men den var någorlunda kort. Sedan så hade vi workshop så jag gjorde klart miljökörkortet, skrev ut det, sedan jobbade jag och Ewa med energiomvandlingen till ca 15:30, förutom när vi va och åt lunch och sen kodade bloggarna i ca två timmar eller mer, och vi tittade lite på high school musical 2 också.

När jag skulle åka hem så hann jag precis med 176:an vilket var bra för jag var väldigt hungrig.

Och jag sms:ade med Agnes och hon hade varit och sett Horton, och jag är väldigt sugen på att se den, någon som vill gå med mig?

Nu ska jag se på Simpsons!
2008-04-10 @ 20:40:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

Denna headern gillar jag mer ! :D skulle dock vilja se att den gick ut i kanterna, om jag nu MÅSTE klaga på nånting, haha, förlåt :( (L) :D

2008-04-10 @ 21:15:10
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: KAISA

Yey, simpsons! :D

2008-04-11 @ 12:53:17
URL: http://asiap.blogg.se
Postat av: Agnes

TACK freds, det funkade :D det fanns inget "text-decoration:underline", men om man skrev dit "text-decoration:none" så försvann det :D

Ja, alltså så att man får bort "kanterna" på dig och öronen ;D det är bara jag som inte gillar kanter som klagar X)

2008-04-11 @ 15:12:59
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback