En fotoblogg om mitt liv

Dagarna går

Ja, det har gått några dagar sedan jag skrev sist, skolan har börjat och jag har haft tre lektioner hitills. Första dagen var väl inte så kul men igår var en väldigt kul dag, delvis för att det var god lunch, och vi hade Grafisk Illustration på eftermiddagen. På förmiddagen hade jag och My matte B, det gick bra, båda vi räknar snabbt. Jag tror att antingen är det så att båda försöker hänga med den varandra, eller så är det jag som försöker hänga med My för att hon är så snabb. Iallafall så kom vi en bra bit. Jag borde kanske ha tagit med matteboken hem så att jag kunde ha pluggat idag då jag är "ledig", och fått det "överstökat", men det tänkte jag inte på.

På måndag har jag sovmorgon till 12.30, så skönt! Jag har bara webdesign på måndagar, skönt att börja veckan mjukt. Nu funderar jag på att gå ner till köket och baka någonting, det är ju trots allt fredag.

Trevlig helg allesammans!


2008-08-29 @ 15:06:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback