En fotoblogg om mitt liv

Film

Såg på "The devil wears Prada" häromdagen, gillar den filmen. Med Meryl Streep i rollen som den elaka chefen Miranda, hon gör en underbar insats. Jag började fundera på vilken min favoritfilm är, men jag kommer inte fram till något. Jag gillar Pirates of the Caribbean, underbara filmer alla tre, och den tecknade "Vägen till Eldorado" har varit min favoritfilm i många många år.

Så nu frågar jag er, vilken är er favoritfilm, och vem är eran favoritskådespelare?

2008-08-17 @ 14:50:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Oooh, jag ÄLSKAR "The Devil Wears Prada"! :D En riktig favvo :)

2008-08-17 @ 19:58:58
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback