En fotoblogg om mitt liv

The worst dream of my life

Inatt drömde jag nog den värsta drömmen jag någonsin haft, iallafall vad jag kan minnas. Jag drömde att min mamma dog när vi var på semester, och jag började fundera "vad ska hända nästa semester? En semester utan mamma" och började gråta i drömmen. Jag vaknade med ett "ryck" och upptäckte att jag låg och grät på riktigt också. Eftersom jag var klarvaken så gick jag upp, trots att klockan "bara" var 08.56. Jag blev riktigt glad när jag kom ner och såg att mamma stod i köket. Sedan åkte vi och tittade och beställde en ny soffa som vi ska ha i tvrummet. Vet att vissa har klagat ;) Vi köpte även en balja som vi kan ha när vi vill ta ett litet fotbad, vilket behövs när man har massa blåsor på fötterna (som en viss jag har)

Resten av dagen har jag mest spelat Heroes III.

Har ni haft några hemska drömmar som ni minns?

2008-08-23 @ 22:20:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Yeeey, ny soffa!!! :D

Den måste jag få sitta i sen :)

2008-08-24 @ 12:07:14
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Freddy

haha, ja ni får komma hit och prova, vi får den nog vecka 42 om jag inte minns helt fel..

2008-08-24 @ 14:03:42
URL: http://crapfreds.blogg.se/
Postat av: Agnes

jag hade en dröm när jag var fyra år gammal om hur min mamma klättrar på en hög ranglig träbro och jag ropar åt henne och då tappar hon balansen och faller... den drömmen minns jag fortf som om den var igår så jag antar att man kan säga att det är den värsta drömmen jag haft ....

2008-08-24 @ 20:06:03
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback