En fotoblogg om mitt liv

Lördag



Lördag idag, inte gjort något och inte planerat att göra något heller. Skön dag, göra absolut ingenting. Har laddat ner några Stargate Atlantis avsnitt, men det är bara för att jag har blivit lite beroende av Wraithen Todd <3 Annars är jag inte så superförtjust i Stargate Atlantis annars, men vad gör man inte för en läskig favoritfigur!

Nu sitter jag här och är lite uttråkad. Funderar på att göra om headern, men jag är dålig på sånt. Vet inte heller om det är något bra på tv idag. Någon gala är det, men förutom det så vet jag inte. Nåväl, ska väl försöka få lite inspiration till headern nu. Cya!
2008-12-13 @ 16:36:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback