En fotoblogg om mitt liv

Ont i armen



Kom alldeles nyss hem från shoppingen, var ju i Solna centrum idag. Dagen började med att jag åkte till vårdcentralen eller vad det nu heter, och tog en spruta. Det gjorde lite ont men det gör ju sprutor i allmänhet så, vad kan man förvänta sig? Sen hoppade jag på bussen som tog mig till Solna centrum. Hittade julklapp till mamma, pappa och farmor. Så nu har jag typ bara mormor och farfar kvar att hitta till. Det som jag dock är lite rädd för det är att mamma springer och köper det jag har köpt till henne själv, eller att de är för små... Kanske kan höra med pappa sen. De stora var så dyra, men vi får se.

På hemvägen när jag satt på bussen så läckte det in! Inte trevligt! Så jag blev blöt i håret, i nacken, i halsen, på min ipod etc. Som om det inte var nog med att det regnade ute! Usch och fy. Nu sitter jag iallafall här hemma och kollar runt lite. Jag har ett väldigt litet plåster på vänster arm, det är rätt så sött. Oj, nu blev detta en ganska läng text, hoppas att ni orkade läsa ändå!
2008-12-12 @ 16:34:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack för kommentaren, hoppas armen blir bra! :)

2008-12-12 @ 18:42:56
URL: http://saiop.blogg.se/
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

usch.hatar regn:P

2008-12-13 @ 14:28:26
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback