En fotoblogg om mitt liv

Torsdag



Om ungefär en vecka är det jullov. Ska bli jätteskönt, då detta halvår (iallafall den senare delen) har varit jättestressig. Men än har jag några saker kvar; foto ska vara klar på tisdag, jag vill ha grafisk ill. klar på torsdag, jag ska försöka vara klar med svenska- småarbetena innan jul, så att man slipper ha de hängande efter sig. Sedan är skolarbetet klart för 2008, skönt som sagt!

Nu sitter jag här och är lite uttråkad, ska antingen försöka vara kreativ eller spela lite.
Såg nyss också att jag fick VG på matteprovet, 20 av 24 poäng och 6 VG-poäng! Jippi! Så om jag gör riktigt bra på nationella i januari så kanske kanske jag kan få VG i matte B. Fan vad härligt!

Bara så att ni vet, dagen blev just bra.
2008-12-11 @ 20:05:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback