En fotoblogg om mitt liv

Panik

Jag får panik.

Dels så är det min dator, där ljudet inte fungerar, och jag hatar när jag inte kan lyssna på musik eller titta på något.

Nästa grej är att lovet är snart slut och jag sitter och slösar bort det. Jag vill ha mer lov!

Och sista saken är att jag är bjuden på filmkväll imorn. Och jag hatar att sova över hos folk. Jag vet inte varför, förut älskade jag det men nu avskyr jag det, jag har nästan fobi för det. Men om jag inte kommer så känns det som om jag gör folk besvikna, och kanske sura och ledsna på mig, och det vill jag inte. Jag vet att det säkert kommer att bli jättekul när jag väl kommer dit, men jag klarar inte att ta mig dit. Jag vill inte svika någon, men jag orkar inte med. Jag vet att det blir kul, men jag kan inte förmå mig att ta mig dit. Jag kan inte heller förmå mig att säga nej. Och jag sviker folk när jag gör såhär. Förlåt. Det är nåt fel på mig men jag orkar inte ta tag i det nu. Det och massa annat. Jag orkar inte. Men jag vet inte vad jag ska göra.

Jag vet inte vad jag ska göra.



Och en sak till...

Jag vill att ni ska veta att jag inte gör detta på skoj, jag gör det inte för att vara självisk eller såra er. Jag mår dåligt av detta, tro inte något annat.
2008-02-28 @ 17:50:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

Freddydarling, känn ingen press på dig att komma, det är inget måste :) När jag skaffat mitt körkort sen så kan jag köra hem dig på kvällen så slipper du övernatta om det känns jobbigt :)

2008-02-28 @ 17:54:46
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback