En fotoblogg om mitt liv

Sista minuten

Kom på för ca 1 och en ½ timme sedan att vi hade en VG/MVG-uppgift i Naturkunskap att göra, och den skulle vara inne senast 16:45. Var den inte det så skulle han inte titta på den. Jag fick panik, jag vill ju iallafall försöka få VG, jag VILL höja mina betyg, jag VILL chocka mina föräldrar, och mig själv med att få bra betyg i ämnen som jag har varit riktigt dålig i hitills. (Matten har jag ju fått VG på änsålänge, så det var ju en bra början.) Iallafall, jag skriver som uti h*vete, och får ihop nånting. Mycket flumm antagligen, skriver skriver och skriver. Så småningom blir klockan 16:43, sparar, skickar den, (självklart segar datorn) och sen när jag kollar klockan; 16:49. Hoppas han inte blir sur på att den var 4 minuter sen. Och att jag var tvungen att maila för att jag inte kommer åt severn hemifrån. Så be för att han är snäll pöjk och ger mig vg. Det blev väl ganska dåligt, men jag har iallafall försökt, och det är jag stolt över.

Iallafall, jag har varit sjuk idag så jag har suttit hemma hela dagen. Lite långtråkigt sådär, men jag höll på spy tidigt tidigt igår så jag beslöt att det var bäst att stanna hemma idag. Mamma och pappa är typ i alperna och åker skidor, de kommer hem på söndag. Det låter som de har det bra, mamma skickade ett sms igår, det var soligt och vitt och trevligt.

Nu sitter jag och pratade i telefon, sen ska jag typ jobba med en till film (om Lupin ofc) och sen typ middag, jobba med film, se på tv, sova kanske. Sen är det lördag. Och måndag är jag ledig.

Tack för att du läste!

        
2008-02-01 @ 17:15:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: saga

Jag fick 38/44. när jag hade PH sa han att det var det högsta resultatet han hade fått in hitills, men när fler har skrivit är jag säkert inte bäst längre X'D

2008-02-09 @ 06:57:32

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback