En fotoblogg om mitt liv

Skola

Idag försov jag mig... ett antal timmar. Jag ska sluta lita på min väckarklocka. Men jag åkte till skolan och jag har pratat med Markus (som jag nu är väldigt sur på), skrivit klart naturkunskapen och mejlat Nadia.

Ewa har varit ännu duktigare, hon har gjort alla tal i veckans matte snart, skrivit etikdagboken och textkom. uppgiften Sveket. Applåder till Ewa, som även fick lika bra som jag på matteprovet.

Snart är Ewa klar och då ska jag åka hem, men jag är jättehungrig så jag måste köpa något på vägen.

Nu hinner jag inte skriva mer.

Ciao

2008-02-19 @ 15:53:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ewa

hihi, jag har varit duktig!!! :D

2008-03-06 @ 12:48:08
URL: http://Saiop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback