En fotoblogg om mitt liv

Valdag

Idag har jag lämnat in valblanketten om valen till tvåan. Valen blev såhär:

Inriktning: Fotografisk Bild (1), Grafisk kommunikation (2)

Kurser: Webdesign (1), Matte B (2), Grafisk Illustration (3)

Reserv: Engelska B (4), Historia A (5), Idrott & Hälsa B (6)

Förutom det så hade jag Estetisk verksamhet Musik idag. Vi hann inte göra så mycket, vi valde praktiskt taget bara låt. Nästa gång ska vi börja öva. Vi ska köra "One" med U2. Det blir nog bra, kunde varit värre.

Efter det så mötte jag Markus som sa att han hade rättat min naturkunskapsuppgift, fick VG. Blev superglad, då jag skrev det i sista minuten när jag var sjuk, och jag minns knappt vad jag skrev. Så jag är nöjd.

Innan jag kom hem så gick jag till Globen shopping och dels, tittade på den snygga jackan som jag såg där igår, och dels så köpte jag lösnaglar, eftersom mine egna är så fula. Ska sätta i de på söndag eftersom jag vet inte om jag vill sitta imorgon på bion och äta popcorn med de nya naglarna. Fast jag kanske inte kan hålla mig. Vi får se hur det blir ikväll. De är riktigt snygga iallafall.

Sedan gick jag ner till Globens station, och när jag var där så kom jag på varför man inte ska ta den tunnelbanestationen; det går bara t-banor till Hässelby str därifrån. Är man vid Gullmars så går Hässelby str, Vällingby,Åkeshov och Alvik (nödfall). Hade precis missat en tunnelbana, så då fick jag vänta 9 minuter på nästa. Det var lite segt. Nej, jag håller mig till Gullmars i framtiden. Som alltid.

             
2008-02-15 @ 17:51:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback