En fotoblogg om mitt liv

Nice

Tidigt imorgon så drar vi iväg till Nice, ska vara där en vecka. Lär inte ha tillgång till dator så jag lär inte vara inne på nånting på en vecka. Jag tar inte kameran med mig eftersom jag känner att jag inte kommer att få användning för den. Mamma har dock med sig kameran så det kommer bli en del bilder. Flyget går typ sju imorgon, eller nåt liknande, tidigt tidigt. Jag kommer säkert somna sent för det, bara för att jag har rubbat lite på dygnet.

Idag var jag och Karolina nere och badade. Elelr badade och badade, vi doppade oss. Det var kallt. Hoppas det är varmare i Nice. Och varmare när vi kommer hem. Och vi ska typ ha med oss rullskridskor och åka vad säger man, längs stranden. Ungefär då. Det kommer nog bli varmt, jobbigt och kul.

Nu tänker jag sluta, ses om en vecka!

2008-06-07 @ 21:31:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback