En fotoblogg om mitt liv

Körlektion nr. 2

Idag var andra gången jag körde bil, jag och mor åkte till Sandudden och åkte runt på parkeringen. Det var bra eftersom då kunde jag svänga, till skillnad från förra gången. Jag fick motorstopp en två tre gånger men eftersom jag inte fick det alls förra gången så kanske det jämnar ut sig. Jag körde även på tvåans växel, jag gör framsteg. Eller, ja små iallafall men man ska inte skynda.



Har även gjort en ny film igen, tråkig som jag är. Jag tror jag gjorde tre stycken igår men två blev inge bra så jag kommer nog inte ladda upp de på tube. Imorgon är det söndag, och då måste jag plugga. Främst engelska men också matte. Men nu ska jag försöka njuta av näst sista dagen av lovet. Gå nu och se min film;

http://www.youtube.com/watch?v=d_uIEXSRTzo
2008-03-29 @ 17:09:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback