En fotoblogg om mitt liv

Övningskörning

Idag har jag kört bil för första gången. Det gick väldigt bra, fast i slutet sa pappa åt mig att köra upp bilen uppför backen och parkera. Vi var alltså nere vid stranden, ni som varit hemma hos mig fattar, ganska brant uppförsbacke mellan stranden och huset. När jag skulle köra över kanten till parkeringen så svängde jag lite för lite och var påväg att köra in i sophuset. Pappa räddade situationen genom att dra i ratten medan jag tryckte in kopplingen, och sen bromsen. Sedan körde jag de sista metrarna, det gick bra. Men förutom sophuset så var det inga missöden, jag är lite stolt över mig själv.



Efter lunch så åkte jag till F&S och var med på ett baspass, gick riktigt bra, jag orkade nästan hela passet. Mamma hämtade mig i centrum, och hon hade köpt en väldigt snygg jeansväst till mig, jag gillar den massor.

2008-03-25 @ 20:46:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback