En fotoblogg om mitt liv

ESC 2008

Ja då var det över för i år. Vann gjorde ursnygga Dima Bilan från Ryssland. Undrar om han kommer hit på turné, hon marija gjorde ju det. (Var det rätt namn förresten? Hon som vann förra året iallafall)

Imorgon ska jag plugga så mycket jag bara orkar, främst tema, det som jag har missat när jag har varit sjuk, och sen idrott också. Usch, imorgon och början av nästa vecka kommer att bli jobbig. Nåväl, nu ska jag ska sova gott, drömde en hel del konstiga drömmar igår, undrar om det är Agnes som har påverkat mig. Aja, godnatt folket. Ni får lite bilder på Dima bilan.


image57 image58
image59

     
(bilder tagna från bl.a bilandima.ru och google)
2008-05-25 @ 01:11:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback