En fotoblogg om mitt liv

Gör denna du med!

Dagens;

Humör: Glad
Mående: Illamående
Borde: Ta reda på när jag ska göra allt jag inte gjort (nästan gjort nu)
Frisyr: Uppsatt, orkade inte fixa ijmorse
Klädsel: Svarta jeans, svart linne, svartvit tröja, svart skinnjacka (Jag är svart idag)
Planer: Skola, tv, dator. (jag behöver inte ändra något här)
Materiella vill ha: Bra betyg
Fundering: Ska jag orka mig till skolan?
Beroende: Vet faktiskt inte 
Tidning: Aftonbladet.se
Låt: Miss baltimore Crabs- Michelle Pfeiffer
Motion: för lite
Väder: Soligt
Sämsta: Lasagnen var inge god 
Bästa: Vann en godispåse 
Ont: Skavsår på tre ställen på fötterna.
Lektioner: Temaavslutning, jippi!
Frukost: Flingor och kräm, långsamt långsamt.
Lunch: Lasagne, fast jag åt inte mycket av den
Middag: Något gott förhoppningsvis
Tv-program: Scrubs om jag orkar, Rosa pantern slår till igen (från 1976, med Peter Sellers :D)
2008-05-23 @ 12:33:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback