En fotoblogg om mitt liv

Skolan

Nu sitter jag i skolan, som vanligt. Har inte bloggat på ett tag nu så jag känner att jag måste skriva nåt intressant, men jag vet inte vad. Jag har börjat läsa Alex Schulmans blogg på 1000apor.se. Jag tycker om det han skriver, och på sättet han skriver. Nån mer än jag som gör det?

Nu har vi sprungit efter nålar och en pappersklyvare. Haha, vi hittade faktiskt båda. Ewa berättade att hon ska ha en djurdag. På bilddagboken alltså. Först ut är Lilla Vargen.

Solen skiner, nu blir det kanske bättre väder, hoppas hoppas!

8 dagar kvar...

2008-05-19 @ 12:47:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agn

Alex är cool!

2008-05-19 @ 23:05:31
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback