En fotoblogg om mitt liv

Morgon!



(längtar ni inte till julen?)

Ni har väl inte glömt att ställa om klockan idag? Jag har gjort det. Mobilen och datorn ställer om sig själva men allt annat får man ställa om själv. Min väggklocka gick lite sönder när jag ställde om den, dels så gick saken sönder som man hänger den i, och sen "glaset" utanpå, fast det gick att sätta på igen. Borde skaffa en ny. Har haft den i massor med år, komemr typ från ikea. Men den är lite mysig. Det är en liten humla som går runt.

Idag så har jag inget planerat, imorgon kanske det blir att träffa Kaisa och Ewa, på fredag ska jag träffa söta Ellinor som gick på min teater för länge sen, och så funderar jag på att åka och simma någon dag, det var länge sen.  Inte direkt proppfull höstlovsvecka, men det är skönt att bara ta det lungt också.

Puss på er!
2008-10-26 @ 11:30:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

ja, juste! skulle vi hitta på nått imorgon? :D

2008-10-26 @ 12:03:28
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback