En fotoblogg om mitt liv

Sjukling


Ja, som jag skrev igår så skulle jag antagligen stanna hemma idag, och så blev det. Hostar fortfarande en massa och jag vill inte riskera att bli sjukare igen eller smitta andra genom att åka till skolan. Så nu sitter jag här. Blir nog ingen teater heller, om jag inte blir jättefrisk på några timmar. Synd, nu har jag missat två gånger i rad. Inte bra. Fast jag funderar på att sluta. Fast jag har hållt på med det så länge, det kommer kännas så konstigt att sluta. Förresten tror jag att man bara får gå tills man är 18 eller något sånt, och då får jag bara vara med i år och kanske nästa. Så man kanske ska vara med denna "omgång" ut, och sen sluta. Jag vet inte. Har absolut inget svar.

Nu kom jag kanske ifrån ämnet lite, jag är iallafall sjuk. Den gulliga bilden är från google, och nu har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra. Ha det bra!
2008-09-29 @ 11:29:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elli

hehe, krya på dig <3

2008-09-29 @ 11:38:45
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Filippa

det är itne kul att vara sjuk :/

själv är jag hemma för studiedag.

2008-09-29 @ 12:24:11
URL: http://filippuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback