En fotoblogg om mitt liv

Ännu ett bevis...



Ja, här har vi då ännu ett bevis för hur totalt knäpp jag är. Ibland undrar jag hur folk står ut med mig.

Idag satt jag och Caisa i skolan till 17.00, sedan stack vi till espresso house och satt där och fikade. Mycket mysigt! Sedan vid kvart i sju så kom vi på att våra busskort gick ut vid sju... så vi fick skynda oss och Caisa var en ängel och lånade ut sin bussremsa till mig (tack tack tack!!), så jag kom hem tillslut vid 20-tiden.

Nu har jag precis stekt lite pyttipanna och ägg, och nu sitter jag här alldeles proppmätt och skriver. Datorn lämnade jag i skolan, otroligt skönt att slippa släpa på den för en gångs skull.
2009-04-29 @ 21:28:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback