En fotoblogg om mitt liv

I'm walking on sunshine...



Solen skiner och det är enligt vår termometer 19 härliga grader! Jag har på mig min fina kjol, och det känns verkligen sommrigt! Vaknade vid 9-tiden idag men jag somnade dumt nog om. sedan vaknade jag vid kvart över tio och sedan låg jag och drog mig en kvart. Nu har jag nyligen duschat och mitt hår har precis torkat.

Förresten är jag i desperat behov av ett par vardagsskor, då mina stövlar är alldeles för varma och de enda svala skor jag har är typ finskor. Jag tror jag ska åka till centrum och titta i skoaffären där. Jag ska nog passa på att lämna tillbaka en bok till biblioteket också.

Men nu ska jag ut i solen, ha en solig dag allihopa!
2009-04-25 @ 12:03:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback