En fotoblogg om mitt liv

Klara för idag!


Favorit i repris. Fotograferad av duktiga Caisa som har en förmåga att fånga mina bästa, och sämsta, sidor.

Nu har vi äntligen fotograferat bilderna som vi behöver. Tack och lov! Genast ser dagen mycket ljusare ut! Nu har vi en extra lång helg, och det ska bli så skönt! På måndag så är det fotoprov, vilket inte alls är roligt men förhoppningsvis så är det inte för svårt. Iallafall så ska jag ägna helgen åt lite plugg, och att hålla mig borta från en förkylning. Jag berättade ju att jag hade ont i halsen hela dagen igår, det har fortsatt även idag. Jag borde vara tyst för att vila den men det har inte gått så bra.

Caisa lägger just nu sin finishing touch på sitt billiardspel, och sedan så ska vi gå hem. På vägen hem så ska jag köpa lite godis, gott gott! Även om det inte är fredag så tycker jag nästan att jag förtjänar det. Eller det är iallafall vad jag intalar mig. Solong bloggvärlden, vi ses därhemma!

2009-04-30 @ 15:54:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2009-04-30 @ 20:14:46
URL: http://merigulin.blogg.se/
Postat av: Sandie

duktig din kompis är :)

2009-05-08 @ 13:25:05
URL: http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback