En fotoblogg om mitt liv

The wall



Har skrivit ut den här bilden och satt upp den på väggen, dock så var den gula patronen nästan slut så det blev lite fel färger, så jag kanske gör om det när jag har införskaffat en ny patron.

Jag har inte gjort så mycket mer idag, varit ute en bra stund. Gjort lite... vad heter det, volter och kullerbyttor. Katten tittade på och tyckte att jag var konstig (vilket 70% av er som läser denna text också tycker nu). Jag ska läsa i litteraturboken också, men jag minns inte riktigt vad man skulle läsa. Men jag kommer nog ihåg när jag ser namnen.
2009-04-28 @ 18:33:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: CAISA

Min litteratur bok är boooorta!! What too do?? Jävla skit också :(

2009-04-28 @ 20:07:35
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: editjohanna

Har du en D40 eller? :)

isf är det samma som min:D

2009-05-13 @ 16:09:17
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback