En fotoblogg om mitt liv

Tjugofjärde april



Sitter i skolan nu, Caisa har stuckit för att hon skulle träffa Alina och jag och Ewa sitter och pluggar. Eller, ni ser ju att jag inte pluggar men jag ska prata med läraren om en stund.

Idag har det inte gått så bra med vårt pluggande, men vi har kommit några små steg iallafall. Idag ska jag på teater, jag ska se min gamla teatergrupp uppträda. Det ska bli jättekul, jag ska ta med kameran dit så får vi se om det är någe bra ljus. Det är iallafall mina planer för helgen, och så ska jag nog övningsköra lite.

Nästa vecka går jag typ i skolan två dagar, varav en där jag bara ska ha en entimmes lektion. Det blir nog rätt skönt, men jag ska plugga så mycket det bara går så att jag blir klar med vårt uppdrag.
2009-04-24 @ 12:53:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback