En fotoblogg om mitt liv

Hallå här nere


hade ingen annan bild på datorn så ni får en från arkivet

Igår kom jag hem ifrån Lofsdalen, efter ca 7 timmar i bil. Jag är verkligen bra på att sitta och göra ingenting i en bil. Dessa sju timmar satt jag och lyssnade på musik. Hela tiden, det enda jag gjorde. Undrar vad det är som pågår i min hjärna... Det var iallafall väldigt trevligt däruppe, sjukt fint när solen tittade fram på eftermiddagarna, och det var ca -5 varje dag, så det var väldigt varmt. (Jag svettades som en gris en av dagarna och fick typ vätskebrist, hur lyckas man med det när man åker skidor?) Mina pjäxor är dock för små så jag fick väldigt ont i fötterna, och jag behöver en ny hjälm. For the record.

Idag vaknade jag vid kvart i tio men låg och drog mig till prick tio. Jag gick upp och åt frukost och sådana vanliga saker, sedan hade jag lite "manikyr-time". Jag klippte mina naglar, gjorde de rena, tog bort gammalt nagellack, målade på stärkande osv. Ska måla de också med nagellack men jag orkar inte det just nu så det gör jag lite senare. Sedan så har jag rensat lite i min garderob. Nu håller jag på att fixar med min "nya" (brorsans gamla) dator, laddar ner uppdateringar och virusskydd och sånt.

Annars har jag inga planer för dagen, kanske slänger upp lite bilder från Lofsis senare.
2009-02-26 @ 13:08:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback