En fotoblogg om mitt liv

Tips



Tips till er som är som jag väldigt känsliga för ben när ni äter fisk, ät en bit hårt bröd samtidigt så känner ni inte av benen! (iallafall inte de minsta) Tycker att det fungerade bra när jag åt strömming nyss.

Har nyss kollat på ett Stargate Atlantis-avsnitt, och nu förundras jag över hur fort tiden går! Hon är redan nio, jag åt ju nyss middag! (visserligen åt vi sen middag men ändå!)

Imorgon börjar jag 8:30 med basgrupp, undrar om vi kommer ha nyhetskryss då. Vi har inte haft det en enda gång den här terminen... Nåväl, jag saknar det inte direkt. Undrar hur många vi blir imorgon, förra basgruppen vi hade var vi... fem.

Nu ska jag se om jag har några träningskläder så att jag kan träna imorgon.
2009-02-12 @ 21:12:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Åh! Vi brukade få vääärldens godaste strömming på skolan. Då brukade jag lägga den påhårdmacka med lite potatismos, sjuuuuukt gott!!!



Kram Jenny

2009-02-12 @ 23:54:28
URL: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback