En fotoblogg om mitt liv

Äntligen fredag!


(ej redigerad)

Ja, nu är det äntligen fredag. Hade basgruppsmöte och mediakommunikation i skolan idag. Basgruppsmötet var ganska roligt, vi var bara 5 stycken som vad där. Mediekommunikationen var inte så rolig, vi skulle hitta på slogans åt skolan, jag kom inte på någonting. Både Ewa och Kaisa var sjuka, så jag fick klara mig utan dem. När jag kom hem så åt jag först lunch och sedan gick jag ut och fotade till vår FotoB-uppgift. Jag ska visa er lite bilder när jag har lagt in de i datorn. Idag blir det till att titta på Let's Dance och Samantha, annars inget planerat. Nu ska jag ladda in bilderna i datorn!
2009-01-30 @ 14:41:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Ja, visa oss massa bilder!! :D

2009-01-30 @ 18:54:59
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback