En fotoblogg om mitt liv

Fika med tjejerna



Idag så var jag tvungen att åka till skolan för att få information om valet till 3an, så efter en halvtimme i skolan så kunde vi åka hem. Jag, Ewa och Kaisa åkte till stan och gick till Lagerhaus och Åhlens, och sedan så satte vi oss och fikade på Wayne's Coffee. Kaisa och Ewa tog varsin macka och kaffe/fanta. Jag tog en stoor kaka och vatten. Sedan var vi också vid kyrkan som jag inte vet vad den heter och fotograferade lite. Sedan så gick vi bara runt lite och pratade, och sedan, eftersom vi inte hade något direkt att göra, så åkte vi hem.

Nu sitter jag här och har nyligen ätit lunch, nu ska jag ta och städa i mittenlådan under min säng. Japp, ni hörde rätt, mer rensning!

Kaisa hade med sig sin nya kamera, en D60, så jag hoppas att hon kan skicka lite bilder, så kanske ni får se. Nu: rensning!
2009-01-27 @ 15:31:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback