En fotoblogg om mitt liv

Godmorgon bloggen!

Jag sitter här i min mysiga morgonrock och har precis duschat. Jag ska alldeles strax gå ner och hämta frukost, jag är riktigt hungrig! Idag börjar jag som sagt 13:50 (undrar om jag inte skrev 14:50 igår?), så jag kommer att ta bussen som går om lite mer än en timme. jag har bara en svenskaB-lektion idag, hoppas att den blir rolig. I helgen så ska vi åka till min bror och lämna av resten av sakerna som han ska ha till sin lägenhet, typ säng och skrivbord etc. Det ska bli roligt!

Nu ska jag gå ner och äta frukost!
2009-01-28 @ 11:31:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Mysigt med sovmorgon, själv ska jag ha prov nu om 40 min :S Läskigt!

2009-01-28 @ 11:52:41
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback