En fotoblogg om mitt liv

Men hallå?


Bild snodd från Caisa

Mina "fina" vantar har förstörts av mina naglar! Suck. Tummen på högra handen är nog ändå värst, fast den syns inte på bild. Jag har varit otroligt trött hela dagen, det är nog för att jag sov för lite inatt. Imorgon så börjar jag tio i två, så det blir en låång skön sovmorgon där jag kan riktigt sova ut! Jag har nu rensat alla lådor under sängen, mamma tycker att vi ska ha en loppis och det tycker jag med. Undrar hur man får hit folk bara...
2009-01-27 @ 19:25:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Haha, men lilla du, du behöver inte sno bilder :P Jag kan skicka till dig så får du dem i orginal om du vill.

2009-01-27 @ 20:06:45
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback