En fotoblogg om mitt liv

Photoshop creativity?



Zapp. Sa ju att betygen hade kommit och Petter bad mig fota men det gick inte så bra, så jag fixade till denna istället. Förresten tror jag inte att någon igentligen är så intresserad av mina betyg. Men jag är iallafall nöjd. Det är så det ska vara.

Imorgon så ska jag in till stan och träffa mamma, vi ska kolla dedär svarta skorna till mig och lite annat smått & gott. Måste kolla i min garderob vad jag saknar förresten. Man ska ju passa på när mor betalar!
2009-06-23 @ 01:16:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Petter

Det var EXAKT en sån bild jag ville ha! Mvg, nice nice!

2009-06-23 @ 06:32:38
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback