En fotoblogg om mitt liv

Sunday, sunday!



Sitter just nu och redigerar bilder till en fotouppgift i skolan. Jag överredigerade denna bara för skojs skull.

Idag har jag varit ute och promenerat en stund (duktiga jag) och så har jag skrivit massor på mitt tal (har kommit en ganska bra bit, jippi!) och så håller jag på med fotouppgiften nu. En väldigt bra dag alltså. Imorgon är fotolektion, sedan på tisdag är vi lediga och på onsdag blir det Romme! Tyvärr blir det till att gå upp vääldigt tidigt, men det kommer nog bli en kul dag. Måste börja packa inför det.

Och tänk att Malena vann melodifestivalen igår. Det var lite otippat. Jag tyckte inte så värst mycket om sången, men det ska bli intressant att se hur det går för den i ESC. Men det värsta är väl att mor går runt och sjunger på den, trots att hon inte kan sjunga och hon kan inte melodin eller texten. Det är inte trevligt att höra precis när man har vaknat...

Nu ska jag fortsätta redigera bilder!
2009-03-15 @ 19:05:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Diana - en fotoblogg

säääger såå :O :O ska vekrligne bli intressant att se hur det går för henne i ESC! Jag tror FAKTISKT att det kan gå bra, vet itne varför xD

"fotouppgift i skolan".. aaaaaw, jag vill cokså göra sånt i skolan :(

pussspåreyyy!

2009-03-15 @ 19:12:06
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback