En fotoblogg om mitt liv

Tal



hittade bilden på Google


Har övat på mitt tal en bra stund nu och jag börjar kunna det någorlunda. Är ganska nöjd med det skriftliga, så får vi se om det muntliga går bra.

Idag har jag foto, och jag satt faktiskt kvar hela lektionen(!) men det var för att läraren ville titta igenom alla mina bilder, och ha betygssamtal. Jag funderar på att ändra mitt betygsmål till MVG, för jag vill väldigt gärna ha det. Jag var på biblioteket också och lånade en bok som jag redan har läst typ 120 sidor i. Den är riktigt bra. Fast jag förstår inte riktigt varför en 650-sidors står på barnavdelningen. Imorgon blir det väl träning, det blir bra. Nu ska jag läsa lite!
2009-03-23 @ 20:21:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: CAISA

blä. det går inte ett dugg bra för min del... är inte nöjd med mitt tal :(

2009-03-23 @ 21:28:40
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback