En fotoblogg om mitt liv

Talet avklarat!



Hade mitt svenska nationella-tal idag. Är ganska nöjd men det kunde såklart ha gått mycket bättre, men jag var så nervös så det förstörde mycket. Är iallafall skönt att ha det avklarat, men om en vecka så är det skriftliga nationella. Det blir nog inte kul men iallafall bättre än att hålla tal. Jag är så dålig på det!

På hemvägen så träffade jag två kompisar och en av dem hade köpt sjukt snygga skor, och det får mig att bli såå köpsugen, särskilt på skor. Ge mig vår nu, så att jag kan ha vårskor och vårkläder!
2009-03-25 @ 17:01:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ewa Lundin

SV: Tack, ja det känns så bra att de äntligen blivigt vänner :)

2009-03-26 @ 10:01:21
URL: http://saiop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback