En fotoblogg om mitt liv

Dagen i kort



Bild fotad av och snodd från Caisa.

Idag var jag, Caisa och Ewa på Espresso house och fikade, babblade, fotade och pluggade även lite. Det var väldigt trevligt! Påvägen hem så gick jag in på biblioteket och lånade boken "Bläckhjärta", del ett av en boktriologi, där jag har sett ettan på film och läst tvåan. Har läst 190 sidor redan, de här böckerna är väldigt bra! Jag kanske skrev det att jag läste ut tvåan på 600 sidor på två dagar...

Nu ska jag äta middag, so long!
2009-03-30 @ 19:37:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: CAISA

logga in på msn om du vill ha fler bilder :)

2009-03-30 @ 20:16:59
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback