En fotoblogg om mitt liv

Again, and again, and again...



Ännu en redigerad bild från i tisdags. Har tyvärr inte så mycket andra bilder att redigera på den här datorn så ni får stå ut. Imorgon så ska jag dock förhoppningsvis ha ett litet photoshoot, så då kommer det nya bilder. Igentligen så kommer vädret inte att bli det bästa då (om man tänker foto), men tiden håller på att rinna ut så jag får ta vad jag har.

Har bråkat massor med datorerna nu på förmiddagen för att få in det jag har filmat i datorn. Nu har jag gett upp, jag får vänta tills måndag då jag kan ta hem min bärbara dator. Nu ska jag fortsätta att kurera mig mot min förkylning!
2009-05-29 @ 16:53:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback