En fotoblogg om mitt liv

Äsch också...

Blev nyss klar med en liten video, men jag är inte nöjd. Den är inte bra, inte roligt, inte ingenting. Så jag tror inte att jag ska lägga upp den. Better luck next time.

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, imorgon är det skola igen. FotoB-lektion. Jag måste också komma ihåg att låna multimedia-boken eftersom vi ska ha prov i det. Nu börjar jag känna mig son en zombie igen... Mot den uppiggande duschen! Eller kanske ett bad. Det blir man dock inte pigg av. Men det är mysigt.

2009-05-24 @ 20:42:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: A

checka in min blogg & lämna gärna en kommentar ;)

2009-05-24 @ 21:04:55
URL: http://flippchiks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: jo det är riktigt jobbigt, men nu är det äntligen fixat! :D

2009-05-24 @ 21:57:35
Postat av: Petter

Skicka filmen till mig, vill se!

2009-05-24 @ 22:53:24
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback