En fotoblogg om mitt liv

At the beginning with you

image55

No one told me I was going to find you
Unexpected, what you did to my heart
When I lost hope, you were there to remind me
This is the start

I'll be there when the world stops turning
I'll be there when the storm is through
In the end I wanna be standing
At the beginning with you

I snart 11 år har jag känt dig. I snart ett år har du varit borta. Två veckor och 4 dagar tills du kommer hem. Jag vet inte ens om jag har förstått att du har åkt än. Förut har vi varit ifrån varandra kanske max 2-3 veckor i taget, nu har gått lite mindre än ett år som du har varit borta. Jag tror att idag var första gången jag insåg hur mycket jag saknar dig. Det låter kanske lite hemskt, men man tänker på det mer nu när det närmar sig. På onsdag åker dina föräldrar dit, sen ska ni vara där i ungefär två veckor, sen kommer du hem. Tiden går så fort, nyss hade du varit där i 4 månader, nu har du varit där i 9. Och när du komma hem så ska vi bada i det kalla vattnet. Som vi gjorde dagen innan du åkte.
2008-05-10 @ 23:27:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback