En fotoblogg om mitt liv

Morning!



Vaknade för ungefär två timmar sen (vart tog tiden vägen?), har en lektion idag; körsång som börjar 15:10, så jag kommer åka härifrån vid halv två. Funderar på om jag ska duscha innan. Kan nog behövas.

En rolig sak som hände under övningskörningen igår, jag och pappa åkte på några vägar där vi aldrig har varit förut, så skulle vi "skryta" för mamma om att vi hade varit där.
Jag: "vi var på flera ställen där vi inte varit förut"
Pappa: "Ja, vi var på Aurorastigen!"
Mamma: "Menar ni inte Auroravägen? Som ligger vid [namn]?
J+P: "ehh...jaa... tusan också!"

Mamma ligger ett snäpp före oss....
2009-08-28 @ 11:35:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Skönt med sovmorgon! Själv sitter jag här och plågas nu.. strax börjar min andra långa lektion för dagen. Blä! Jag behöver en kladdkaka.... xD

2009-08-28 @ 12:27:26
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback