En fotoblogg om mitt liv

Sardinien- bilder dag till dag

Dag 1


På flygplatsen när vi precis hade landat. Som alltid är det värmen som först slår mig när man åker utomlands.


Att ta ett dopp är det första vi gör. Har på mig min nya tröja.


Underbart!


Jag mådde illa och orkade inte gå ut, så vi köpte hem pizza. Man kunde köpa per meter. Najs!

Dag 2


En gubbe hade byggt ett sandslott...


Vid gamla stan, när vi skulle äta middag.

Dag 3


Utsikten från en av våra balkonger (vi hade 2!)


Jag efter bad.

Nu ska jag äta lunch, forsätter att ladda upp senare!
2009-08-06 @ 13:42:39 Foto Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

Omg, vilket sandslott! o.o

2009-08-07 @ 02:27:20
Postat av: Agnes

Fy fan va härligt det ser ut! Och din tröja! I LOVE!!

2009-08-09 @ 18:31:25
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback