En fotoblogg om mitt liv

2 juli 2009



Goddag bloggare! Kom nyss upp från bryggan, har tagit två dopp och legat och solat emellan. Det är inte riktigt lika varmt i vattnet som i förrgår, men det beror väl på att det var så kallt igår. Mamma har köpt en ny kamera så jag har tänkt att springa runt och fotografera med den idag. Det blir väl kul att se?

Satte väckarklockan på 10 idag, men jag råkade somna om efter att jag hade stängt av den. Smidigt smidigt. Så det slutade med att jag gick upp halv 12.

Så förvänta er bilder!
2009-07-02 @ 14:00:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Petter

Oj vad jag känner igen det, försöka vara hurtig och ställa klockan men det funkar aldrig när den väl ringer..

2009-07-02 @ 16:40:09
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback