En fotoblogg om mitt liv

Arbete- pappas hemsida



Sitter just nu och jobbar med pappas hemsida, eller jag har lunchpaus just nu men ni fattar. Nu får ni hjälpa mig, hur tycker ni att det ser ut? Är det bra med menyn på sidan eller borde den vara ovanför? Hur ser typsnittet ut, är den grå färgen snygg eller tråkig, känns det trångt med reklamen på sidan?

Skulle vara jätteglad om ni skrev lite kommentarer! Jag vet att det bara är en liten bild, men ett helhetsintryck. Bilderna kommer att ändras och fixas till, men de kommer förmodligen att ligga där de ligger, om det inte ser helt hemskt ut. Speak out, vad tycker ni?
2009-07-07 @ 14:29:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback