En fotoblogg om mitt liv

Bilder från dagen


Det första vi gjorde när vi kom till Ewa var väl att leta upp Ronja, den bedårande lilla kattungen!


Sedan så skjutsade Ewas mamma oss till grusgropen (glömde att tacka, du får tacka din mamma från oss Ewa!)




Caisa ser busig ut!




haha synd att jag kapade huvudet


Ewas försök att hålla balansen på en sten...


Jag efter badet


På vägen hem lös solen. Total restid denna dag: ca 4 ½ timme. Och då räknade jag inte in resan till badet. Totally worth it!

Tack tjejer för en underbar dag! <3
2009-07-16 @ 23:43:46 Foto Permalink


Kommentarer
Postat av: Ewa

superfina bilder!! :) Mamma säger att det är lungt och att hon glömde säga hej då vid bussen! :P hehe. Vi måste ju göra om det någon dag!

2009-07-17 @ 17:17:12
URL: http://saiop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback