En fotoblogg om mitt liv

Home again

Hallå bloggare, kom hem från Västkusten för ungefär två timmar sen nu... jag är sjukt trött, det var runt 170-180 nya inlägg på bloggkoll (okej det heter väl bloglovin men jag kallar det bloggkoll ändå!) och jag har försökt att kolla igenom alla inlägg men vissa bara läste jag de första raderna på. Och jag har knappt kommenterat något heller, jag ber om ursäkt för det men jag orkar helt enkelt inte.

Ska alldeles strax föra in bilder på datorn och börja redigera lite, det blev runt 180 bilder på min kamera och gudvethurmånga på mammas kamera. Det har iallafall varit en väldigt kul vecka. Och förresten om några därute gissade på om jag skulle läsa ut alla böckerna, så måste jag säga att jag misslyckades. Jag har en bok som jag inte har läst än. Fast de två första dagarna så läste jag inte mycket alls. Men 873 sidor på en vecka är väl inte så dåligt?

Anyho, bilder kommer alldeles strax!
2009-07-25 @ 20:50:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback