En fotoblogg om mitt liv

Någon genomtänkt rubrik



Kom nyss tillbaka från övningskörningen. Det gick ganska bra, förutom att jag fick motorstopp mitt på vägen. Och sedan så var det någon snubbe som körde "oförskämt nära" (citat från pappa), vilket inte var så kul. Men nåväl. Ganska bra som sagt.

Idag har jag inte gjort ett skvatt, har tittat på en del tandläkarhemsidor och börjat planera hur jag ska göra pappas. Så förmodligen kommer själva arbetet att börja imorgon. Giv mig styrka!

Förresten är inte detta det catchigaste beatet någonsin?
2009-07-06 @ 21:29:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: CAISA

Svar: Tidningen är ganska så ny, köpte första nummret :) Och förövrigt så saknar jag dig och ewa <3

2009-07-06 @ 23:38:52
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: CAISA

Svar: Torsdag fungerar bra för mig .)

2009-07-07 @ 12:47:23
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback